Termeni și Condiții Magazin Online
INTRODUCERE
Mulțumim pentru interesul față de compania, site-ul și produsele pe care le comercializăm prin intermediul magazinului nostru online.
Vă rugăm să citiți acest document cu atenție. Acest document (denumit în continuare „Prezentul document”, „Contractul” sau „Termenii și Condițiile”) reprezintă condițiile utilizării site-ului ReprapMania, (denumit în continuare „Site-ul”) și condițiile plasării de comenzi de produse prin intermediul site-ului, inclusiv condițiile de livrare și de retur. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și noi. Vă rugăm să citiți și Politica noastră de confidențialitate și Politica privind utilizarea modulelor cookie, înainte de a naviga pe site sau a plasa o comandă. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul.
PREZENTUL CONTRACT. OBLIGATIVITATE. CONTACT
Caracter obligatoriu. Înțelegeți că atât prezentul contract, cât și toate politicile la care acesta face referire (e.g., Politică de confidențialitate, Politică privind utilizarea modulelor cookie) au caracter obligatoriu față de dvs. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi, vă luați angajamentul de a respecta prezentul contract și politicile indicate.
Modificări și actualizări. Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă acești Termeni. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii. Accesând site-ul nostru veți găsi cea mai recentă versiune a Termenilor.
Nu putem garanta faptul că orice produse care au fost incluse la un moment dat pe site vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.
Contact. Dacă aveți întrebări sau neclarități, ne puteți contacta cu încredere prin completarea formularului de contact și o să vă răspundem în cel mai scurt timp.
CINE SUNTEM?
Site-ul ReprapMania, aparține SC Reprapmania srl, societate de naționalitate română cu sediul social în Braila strada Mihai Bravu nr 366, înmatriculată în Registrul Comerțului Braila sub nr.J09/137/2016, având codul fiscal RO 35733926, cont bancar deschis la |Banca Transilvania RO87BTRLRONCRT0567567401 , e-mail office@reprapmania.ro
Suntem o companie care ne ocupăm cu vânzarea online de Imprimante 3D,filamente, componente, accesorii.
DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL
Site-ul prelucrează date cu caracter personal furnizate de dvs. sau colectate din alte surse astfel cum am descris pe larg în Politica de confidențialitate https://reprapmania.ro/politica-de-confidentialitate/
Ne-am luat angajamentul să respectăm legislația națională și europeană privind protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
Prin vizitarea și/sau utilizarea site-ului, plasarea de comenzi sau prin interacțiunea cu noi prin orice metodă și/sau orice mijloc de comunicare la distanță, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal astfel cum am descris în Politica de confidențialitate https://reprapmania.ro/politica-de-confidentialitate/
Declarați, totodată, că toate datele personale și informațiile transmise către noi sunt corecte. În măsura în care datele nu vă aparțin, declarați că ați obținut acordul scris și prealabil al persoanei vizate ale cărei date le transmiteți către noi sau declarați că transmiteți datele în baza altui temei legal conform Regulamentului (UE) nr. 679/2016.
Este posibil să colectăm informații prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum adresa IP, detalii privind navigatorul sau dispozitivul utilizat. Dacă doriți să aflați mai multe informații, vă recomandăm să accesați și să parcurgeți Politica noastră privind utilizarea modulelor cookie https://reprapmania.ro/politica-de-utilizare-cookies/
ELIGIBILITATE
Pentru a putea plasa în mod legal o comandă pe site-ul nostru trebuie:
(1) să aveți peste 18 ani și/sau capacitate deplină de exercițiu;
(2) să fiți de acord cu prezentul Contract; și
(3) să ne furnizați informații de identitate și de contact reale, complete și actualizate.
Vânzarea către minori. Site-ul nu vinde produse către minori. Dacă aveți sub 18 ani, vă rugăm să apelați la un părinte/tutore pentru a plasa comanda în numele dvs. sau pentru a autoriza plasarea unei comenzi.
REGULI PRIVIND UTILIZAREA SITE-ULUI
Reguli. Prin accesarea, vizitarea, plasarea unei comenzi sau desfășurarea oricărei alte activități pe site-ul nostru, promiteți să respectați următoarele reguli:
-
Veți folosi acest site exclusiv pentru efectuarea comenzilor legitime sau pentru informare;
-
Nu veți efectua nicio comandă falsă sau frauduloasă, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a anula comanda și informa autoritățile competente sau a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate;
-
Veți furniza informații reale, exacte, complete și actualizate;
-
Veți respecta drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element regăsit pe acest site.
-
Nu veți desfășura niciun fel de acțiune care ar putea aduce orice fel de prejudiciu site-ului nostru, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate.
Consecințe. Ne rezervăm dreptul de a bloca accesul oricărui utilizator care încalcă regulile de mai sus, de a anula comenzile, de a sesiza autoritățile competente pentru tragerea la răspundere administrativă/penală a oricăror fapte antisociale și de a ne adresa justiției pentru recuperarea în integralitate a oricăror prejudiciilor cauzate, prezente sau viitoare, inclusive beneficiile nerealizate și cheltuielile de judecată (inclusiv onorariile avocaților).
ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
Data încheierii contractului. Contractul dintre dvs. și noi se încheie în momentul în care comanda dvs. va fi acceptată în mod expres de noi și veți primi, în acest sens, un e-mail în care vom confirma livrarea.
Protecție. În măsura în care nu vom accepta comanda, dar dvs. v-au fost retrase sume de bani, vom proceda la rambursarea acestor sume în cel mai scurt timp.
Decizia ne aparține. Ne rezervăm dreptul de a decide, în mod unilateral și fără a preciza motivul, încheierea sau nu a unui contract de vânzare. Nu vom avea nicio răspundere față de dvs. în situația în care refuzăm să dăm curs unei comenzi. Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera către dumneavoastră numai după ce ați realizat plata tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare.
DISPONIBILITATEA PRODUSELOR
Nu putem garanta că produsele care s-au găsit la un moment dat pe site vor fi disponibile în orice moment pentru achiziționare. Nu vom avea nicio răspundere față dvs. în situația în care un produs nu se mai regăsește pe site. Deși vom încerca să avem în timp real pe site actualizare informațiile privind disponibilitatea produselor, nu putem garanta faptul că aceste informații vor fi actualizate, în orice moment. Toate comenzile vor depinde de existența produselor în stoc.
Garanții. În măsura în care produsele sunt indisponibile, dar dvs. ați plasat deja comanda, vă vom informa cu privire la indisponibilitatea acestor produse și vă vom recomanda produse similare, la valoare egală sau apropiată care pot fi comandate. În măsura în care nu doriți să comandați produsele similare recomandate de noi, vom anula comanda, iar în măsura în care ați plătit deja prețul produselor, vom proceda la returnarea sumelor de bani în cel mai scurt timp.
PREȚUL PRODUSELOR. PLATĂ. LIVRARE
Prețul produselor este afișat în lei pe site și include taxa pe valoare adăugată. În măsura în care există o eroare cu privire la prețul afișat pe site, vă vom aduce la cunoștință în cel mai scurt timp, urmând să vă returnăm suma de bani achitată suplimentar sau să vă solicităm o sumă de bani suplimentară. În măsura în care noul preț nu este mulțumitor pentru dvs., nu răspundeți la solicitarea noastră sau nu vă putem contacta, vă vom anula comanda și vă vom rambursa cât mai curând posibil suma de bani achitată.
Prețurile produselor vor putea fi actualizate/modificare în orice moment, iar această actualizare/modificare va înlocui orice preț anterior. Comenzii dvs. i se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a comenzii.
Plata produselor comandate se poate face astfel:
-
în numerar la livrare,
-
prin ordin de plata/transfer bancar în avans, sau
-
plata cu cardul online.
Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastră se face prin intermediul https://www.euplatesc.ro/index.php, iar noi nu vom stoca niciun fel de date referitoare la cardul dumneavoastră.
Dacă optați pentru plata prin card, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă (e.g., fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre noi nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm produsele, însă dvs. puteți selecta o altă metodă de plată sau puteți încerca din nou procesarea plății cu un card valid.
Taxele de transport sau de livrare nu sunt incluse în preț, cu excepția anumitor oferte care vor fi aduse la cunoștința dvs., dacă va fi cazul, prin intermediul site-ului. Pentru mai multe informații despre Politica de livrare, vă rugăm să consultați site-ul nostru la secțiunea Politica de livrare https://reprapmania.ro/info-livrare/
În zilele de sâmbătă și duminică nu se fac livrări. Rețineți faptul că, în anumite situații, mai ales în perioada sărbătorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente nouă. Întârzierea livrării nu se va datora acțiunilor sau inacțiunilor noastre, ci unui eveniment exterior nouă, situație în care sunteți de acord să nu solicitați atragerea răspunderii noastre în nicio circumstanță.
FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT
Nu vom fi trași la răspundere pentru niciun fel de întârzieri sau nereușite în îndeplinirea serviciilor noastre, dacă intervine un caz de forță majoră sau un caz fortuit. Forța majoră include, dar nu se limitează la schimbări în legi sau reglementări, embargouri, războaie, acte teroriste, revolte, incendii, cutremure, accidente nucleare, inundații, greve, epidemii, pandemii, condiții meteorologice și acte ale hackerilor sau furnizorilor de servicii de internet.
DREPTUL DE RETRAGERE
Potrivit OUG 34/2014, dacă sunteți consumator (persoana fizică) aveți dreptul de vă retrage din contract, fără vreun motiv anume, în termen de 14 zile din ziua în care dumneavoastră sau o terță parte mandatată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, a intrat în posesia fizică a produselor. Pentru mai multe informații privind modalitatea de exercitare a dreptului de retragere, vă rugăm să consultați site-ul nostru la secțiunea Politica de retur https://reprapmania.ro/formular-de-retur/
PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
Întregul conținut al site-ului este proprietatea intelectuală a ReprapMania. Site-ul poate folosit de către terți doar pentru informare și/sau plasare de comenzi.
Utilizatorii site-ului nu au dreptul de a descărca, modifica parțial sau integral site-ul, reproduce parțial și/sau integral site-ul, copia, distribui, vinde sau exploata site-ul în orice altă manieră contrară intereselor Societății Comerciale Reprapmania srl, indiferent dacă există sau nu un scop comercial.
Orice conținut (incluzând, dar fără a se limita la baze de date, elemente de grafică, mărci, conținut juridic) sunt proprietatea intelectuală a ReprapMania. Întregul site este protejat de Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, iar pentru orice încălcare a proprietății intelectuale, ne rezervăm dreptul de a sesiza instanțele de judecată competente pentru recuperarea integrală a prejudiciului, precum și de a depune o plângere penală la organele judiciare pentru tragerea la răspundere penală a făptuitorului.
CLAUZE FINALE
Acești Termeni constituie acordul integral dintre dumneavoastră şi noi în ceea ce privește obiectul oricărui Contract și înlocuiește orice alt acord, orice altă înțelegere anterioară verbală sau scrisă dintre dumneavoastră și noi.
Acest Contract are caracter obligatoriu. Nu puteți transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod acest Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dumneavoastră care decurg din acesta, fără acordul nostru prealabil și scris. Noi putem transfera, cesiona, greva, subcontracta sau înstrăina în orice alt mod un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile noastre care decurg din Contract.
POLITICA NOASTRA DE CONFIDENTIALITATE
Politica noastră de confidențialitate vă oferă informații cu privire la:
-
Ce informaţii colectăm şi cu ce scop;
-
Cum utilizăm informațiile colectate
-
Opţiunile pe care le oferim și modul în care se accesează şi se actualizează informaţiile colectate.
Informații despre protecția datelor cu caracter personal
Începând cu data de 25.05.2018, toate tarile membre ale Uniunii Europene (UE), sunt obligate să aplice Regulamentul (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulatie a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumit în continuare ”Regulament” sau ”GDPR”.
Colectarea datelor cu caracter personal
Anumite date cu caracter personal sunt solicitate în situația în care doriți să contactați echipa noastră pentru a contracta serviciile pe care noi le oferim prin completarea formularului de contact care se regăsește pe pagina nostră https://reprapmania.ro/contact/
Datele colectare și scopul colectării
Prelucrăm date cu caracter personal în temeiurile legale ale prelucrării conform prevederilor legale ale GDPR si anume:
-
Perfectarea și executarea contractelor în cadrul cărora se regaăsesc date cu character personal precum: nume și prenume, adresă, număr de telefon, email, date de identificare etc, în baza art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR;
-
obligații legale aplicabile, în baza art. 6 alin. (1) lit. c) din GDPR – pentru datele necesare în vederea emiterii facturilor;
-
consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. a) din GDPR – pentru datele folosite în scopuri de marketing pentru vizitatorii site-ului www.leadlion.ro (e.g. abonarea la newsletter, cookie-uri de marketing, etc.);
-
interesul legitim, conform art. 6 alin. (1) lit. f) din GDPR – pentru datele folosite în scopuri de marketing pentru clienții actuali (securitatea site-uluiwww.leadlion.ro conform Considerentului (49) din GDPR) și pentru datelele utilizate intern în vederea optimizării optimizarea site-ului nostru (anonimizate sau pseudonimizate, dupa caz).
De la cine colectăm datele cu carcater personal?
Colectăm date cu caracter personal de la utilizatori în trei modaliți:
-
direct de la dumneavoastră prin completarea formularului de contact sau ne contactați telefonic;
-
date de trafic, de la browser-ul utilizatorului;
-
prin intermediul cookie-urilor.
În momentul în care vizitați un website, transmiteți un set de informatii despre dvs. precum adresa IP, ora vizitei pe website, locul de unde ați intrat în site, informaţii despre dispozitiv (cum ar fi modelul de hardware, versiunea sistemului de operare, browserul folosit etc). În acord cu alți operatori, noi înregistrăm aceste informații cu scopul de a îmbunătăți experiența utilizatorilor și calitatea serviciilor oferite.
Orice statistică privind traficul utilizatorilor noștri care se oferă partenerilor sau terțe rețele de publicitate este furnizată doar ca ansamblu de date și nu include nicio informație identificabilă personal despre niciun utilizator individual.
Ne puteți furniza datele dumneavoastră cu caracter personal în mod voluntar, fără a urmări încheirea unei colaborări, sau în mod obligatoriu, pentru încheierea unui contract, înregistrarea acestuia și emiterea unei facturi.
Scopul prelucrării datelor cu caracter personal
Datele dumneavoastră cu caracter personal se prelucrează cu respectarea GDPR, conform informațiilor oferite în cadrul punctului ”Date colectare și scopul prelucrării”.
În situația în care suntem nevoiți să prelucrăm datele dumneavoastră și în alte scopuri decât cele anterior menționate, veți fi informați, în scris, înainte de prelucrare, care va avea loc doar cu acordul ferm al dumneavoastră.
Dezvăluirea datelor cu caracter personal
Datele dumneavoastră cu caracter personal nu sunt dezvăluite terțelor persoane. În cazul în care situația o impune, veți fi inșiințați cu celeritate, urmând a ne da consimțământul, după caz.
Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt stocate, conform RGDP, pe o perioadă limitată de timp, mai exact pe întreaga durată a contractării serviciilor noastre, până la expiraraea duratei de contractare. Datele de facturare se vor șterge în raport cu obligațiile legale, existente.
Transferul datelor cu caracter personal în afara UE sau SEE
ReprapMania nu vă transferă datele cu caracter personal către țări UE sau SEE.
Securitatea datelor cu caracter personal
Securitatea datelor cu caracetr personal este o prioritate pentru ReprapMania, motiv pentru care am implementat o serie de măsuri de siguranță precum: recuperarea datelor cu caracter personal, descoperirea breșelor de securitate, limitarea încălcării securității.
În situația în care constatăm ca a fost încălcată securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal, se va proceda la atenuarea riscului de producere a unui prejudiciu, urmând ca, dacă ce se dovedește un risc ridicat cu privire le drepturile și libertățile persoanei vizate, în cel mai scurt timp, se va notifica ANSPDCP.
Dreprurile utilizatorului în calitatea de persoană vizată
Utilizatorul, în calitate de persoană vizată, are, conform prevederilor GDPR, urmsătoarele drepturi:
-
Dreptul la informare – se referă la dreptul de a fi informași asupra tuturor aspectelor prezentate anterior;
-
Dreptul de acces – vă conferă dreptul de a obține confirmarea din partea noastra că prelucram sau nu datele cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective și la informatii privind modalitatea în care sunt prelucrate datele;
-
Dreptul la opoziție – vă oferă posibilitatea de a vă opune prelucrarii datelor personale. Dacă prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public. De asemenea, dacă prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveți dreptul de a vă opune prelucrarii oricand;
-
Dreptul la portabilitatea datelor –aveti dreptul de a primi datele personale intr-un format care sa poata fi citit automat si care sa permita ca datele sa fie transmise direct altui operator.
-
Dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – puteti solicita ca datele să fie șterse, fără intarzieri nejustificate. Acest drept își găsește aplicabilitatea dacă: datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; îți retragi consimtamântul și nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; te opui prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
-
Dreptul la restricționare a datelor – aveti dreptul de a cere restricționarea datelor pe o perioadă de timp;
-
Dreptul la rectificarea datelor – puteți solicita rectificarea anumitor date personale, în cazul în care acestea sunt incomplete sau inexacte;
-
Dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, atunci cand constatati ca v-au fost încălcate drepturile cu privire la prelucrarea datelor personale.
Modificări
Ne rezervăm dreptul de a modifica Politica noastră de confidenţialitate. Drepturile pe care le aveți în baza acestei Politici de confidenţialitate nu vor fi diminuate fără consimţământul ferm al dumneavoastră. Orice modificări aduse Politicii de confidenţialitate vor fi postate de ReprapMania iar în cazul în care modificările sunt importante, vom furniza o notificare cu o mai mare vizibilitate.
Cum ne puteți contacta?
Pentru orice informații sau întrebări în legătură cu protecția datelor cu caracter personal, ne puteți contacta:
Em-ail: office@reprapmania.ro.
Adresa: …Strada Mihai Bravu nr 366 cod postal 810055 Braila……...
Politica privind utilizarea modulelor cookie
Cookie-urile pot fi definite ca fiind mici fragmente de informație pe care website-ul le transmite utilizatorilor cu scopul de a ține evidența. În momentul navigării pe un website, cookie-urile salvează ce preferințe aveți, facând astfeș navigarea dumneavoastră mai placută și mai ușoară.
ReprapMania folosește cookie-uri pentru o bună analiză a comportamentului utilizatorilor care accesează site-ul noastru, cu scopul de a oferi servicii în mod corect și pentru ca utilizatorul să poată beneficia de toate facilitățile pe care wesite-ul nostru le are.
Cookie-urile se pot dezactiva prin utilizarea preferințelor browser-ului. În acest mod puteți opta ca browser-ul să refuze sau să infice transmiterea cookie-urilor. Este necesar să va precizăm faptul că dezactivarea cookie-urilor poate avea ca urmare imposibilitatea de a utiliza anumite funcții ale site-ului, impotibilitatea utilizării site-ului sau viteza foarte lentă de incărcare.
Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele din urma sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web). Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator.
O vizita pe acest site poate plasa cookie-uri in scopuri de:
-
Cookie-uri de performanta a site-ului
-
Cookie-uri de analiza a vizitatorilor
-
Cookie-uri pentru geotargetting
-
Cookie-uri de inregistrare
-
Cookie-uri pentru publicitate
-
Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate
Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.
In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.
Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.
Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi publicitate online – ci doar ca aceasta nu va mai putea tine cont de preferintele si interesele dvs, evidentiate prin comportamentul de navigare.
Exemple de intrebuintari importante ale cookieurilor (care nu necesita autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
-
Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse si servicii.
-
Oferte adaptate pe interesele utilizatorilor – retinerea parolelor.
-
Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode,functii de safe search).
-
Limitarea frecventei de difuzare a reclamelor – limitarea numarului de afisari a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
-
Furnizarea de publicitate mai relevanta pentru utilizator.
-
Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile in beneficiul userilor.
Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi.
Cookie-urile pot fi totusi folosite pentru scopuri negative. Deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, cookieurile pot fi folosite ca o forma de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt constiente de acest fapt si in mod constant marcheaza cookie-urile pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.
In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri:
Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookieurile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate.
Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata).
Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookieurilor pe servere. Daca un website nu solicita browserului sa foloseasca doar canale criptate, atacatorii pot folosi aceasta vulnerabilitate pentru a pacali browserele in a trimite informatii prin intermediul canalelor nesecurizate. Atacatorii utilizeaza apoi informatiile in scopuri de a accesa neautorizat anumite site-uri. Este foarte important sa fiti atenti in alegerea metodei celei mai potrivite de protectie a informatiilor personale.
Sfaturi pentru o navigare sigura si responsabila, bazata pe cookies.
Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookieuri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.
Iata cateva sfaturi care va pot asigura ca navigati fara griji insa cu ajutorul cookieurilor:
-
Particularizati-va setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.
-
Daca nu va deranjeaza cookie-urile si sunteti singura persoana care utilizaeaza computerul, puteti seta termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelor personale de acces.
-
Daca impartiti accesul la calculator, puteti lua in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookieuri si de a sterge orice informatie de vizitare la inchiderea sesiunii navigare.
-
Instalati-va si updatati-va constant aplicatii antispyware.
Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos.
Asigurati-va ca aveti browserul mereu updatat.
Multe dintre atacurile bazate pe cookies se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor.
Cookie-urile sunt pretutindeni si nu pot fi evitate daca doriti sa va bucurati de acces pe cele mai bune si cele mai mari site-uri de pe Internet – locale sau internationale. Cu o intelegere clara a modului lor de operare si a beneficiilor pe care le aduc, puteti lua masurile necesare de securitate astel incat sa puteti naviga cu incredere pe internet.
Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online.
Este posibila setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri sa nu mai fie acceptate sau poti seta browserul sa accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, daca nu esti inregistat folosind cookie-urile, nu vei putea lasa comentarii.
Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului tau.
Pentru a intelege aceste setari, urmatoarele linkuri pot fi folositoare, altfel puteti folosi optiunea “ajutor” a browserului pentru mai multe detalii.
Procedura de comanda online
Pentru a plasa o Comandă urmați pașii de mai jos:
-
Adăugați produsele în coș. După fiecare adăugare aveți posibilitatea de a finaliza comanda sau continua cumpărăturile.
-
Selectați coșul și faceți click pe "Plătește"
-
La pasul 01. Sumar aveți posibilitatea de a introduce cupoane de reduceri (dacă aveti) și a vedea o estimare a costurilor de livrare
-
Pasul 02. Autentificare: Puteți crea un cont dacă nu aveți deja sau puteți introduce adresele de livrare si facturare ca vizitator. Pentru persoanele juridice (firme) trebuie completate câmpurile "Firma" si "Cod fiscal" (care apare doar după completarea numelui firmei)
-
03. Adresa: În cazul în care aveți nevoie ca factura să fie facută pe alta persoană sau firmă, aici le puteți actualiza.
-
Pasul 04. Livrare: Aici alegeți metoda de livrare preferată. Costurile sunt reale, calculate în funcție de adresa de livrare și greutatea coletului. Este posibil ca prețul de livrare pentru curier să fie eronat în cazul în care ați introdus greșit numele localității de livrare. Ne rezervăm dreptul să refuzăm comanda (și să returnam contravaloarea în cazul în care a fost deja plătită) în acest caz dacă nu ajungem la o înțelegere amiabilă.
-
05. Plata: Alegeți metoda de plată preferată și finalizați comanda.
Facturare
Factura este emisă în format digital și transmisă cumpărătorului pe adresa de email aferenta comenzii
În funcție de metoda de plată selectată, factura poate fi emisă automat în momentul recepționării plății sau manual în momentul procesării comenzii.
Documentație tehnică
Toate informațiile de natură tehnică necesare pentru folosirea produselor sunt afișate pe pagina fiecărui produs.
Adițional, în secțiunea ”Descărcări” de pe pagina produsului pot fi publicate fișiere tehnice mai detaliate (datasheet-uri).
În mod excepțional, unele produse pot fi însoțite de documentație tehnică în format fizic dar acest lucru nu este garantat de către Vânzător.
Cumpărătorul confirmă faptul că deține toate informațiile necesare folosirii produselor anterior momentului plasării comenzii și renunță la orice pretenție în acest sens ulterior.
Garanție
Toate produsele comercializate beneficiază de garanția legală de conformitate (Vânzătorul garantează că produsele sunt conforme cu specificațiile publicate pe site).
Pentru module si componente, Vânzătorul oferă garanția de tip DOA (Dead On Arrival) de 14 zile calendaristice.
Cumpărătorul are obligația de a contacta Vânzătorul în intervalul specificat mai sus (14 zile calendaristice) pentru a înregistra reclamația folosind unul din mijloacele de comunicație specificate anterior (e-mail sau curier cu confirmare de livrare).
Termenul de garanție se calculează din momentul recepționării coletului de către cumpărător până în momentul primirii reclamației de către vânzător printr-unul din mijloacele de comunicație specificate anterior (e-mail sau curier cu confirmare de livrare).
Produsele de consum (care pot fi folosite independent sau sunt conform anumitor standarde, nu sunt componente sau module), acolo unde este specificat explicit în descriere, beneficiază de garanție de functionalitate 24 luni.
Durata medie de viata a oricarui produs comercializat de către Vânzător este de 14 zile dacă nu este menționat explicit altfel.
Kiturile sunt garantate pe componente, până în momentul asamblării. Deoarece asamblarea se face de către personal neautorizat, în conditii necunoscute sau in stadii necunoscute de finalizare, vânzătorul nu își asumă nici o răspundere legală legată de funcționarea dispozitivelor asamblate de către orice terță parte.
Cumpărătorul este responsabil de orice deteriorare a produselor, cu excepția manipulării necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării lor.
Orice folosire a produselor într-un mediu diferit de cel specificat de către vânzător pentru acel produs duce automat la pierderea garanției.
În cazul în care nu este specificat altfel, produsele comercializate de către vânzător sunt destinate specialiștilor, folosirea lor necesită studii in domeniul electronic, mecanic, IT.
Exemplele de conectare din paginile produselor sunt doar informative, conectarea lor intr-un proiect specific poate fi semnificativ diferită, poate necesita alte piese sau piese cu alte valori. Este responsabilitatea inginerului proiectant (consumatorului) să determine conectarea lor corespunzătoare.
Pentru dispozitivele care funcționează conectate la un calculator, vânzătorul oferă suport doar pentru sistemul de operare Windows, ultima versiune, cu toate actualizările la zi. Nefuncționalitatea pe oricare alt sistem de operare sau versiune de Windows nu constituie neconformitate și nu poate fi invocată ca motiv de returnare sau înlocuire a produsului.
Cu excepția compatibilităților specificate explicit, vânzătorul nu garantează compatibilitatea niciunui produs cu nici un ansamblu sau produs existent.
Vânzătorul garantează exclusiv funcționalitatea explicită a produselor.
Nici o funcționalitate implicită sau presupusă de către cumpărător nu este garantată sau suportată de către vânzător.
Orice funcționalitate care se manifestă într-un produs achiziționat recent sau în trecut este considerată accidentală, fortuită și nu este garantată sau suportată de către vânzător.
Alegerea unui produs (piesă electronică sau modul) pentru funcționarea într-un proiect propriu este responsabilitatea cumpărătorului și trebuie efectuată după studierea atentă a specificațiilor publicate pe site. Un exemplu de alegere nepotrivită este un motor de turație prea mică ce nu oferă viteza necesară unui roboțel. În acest caz funcționalitatea garantată de către vânzător este viteza de rotație a motorului si nu viteza de mișcare a ansamblului realizat folosind acest motor.
Relația dintre vânzător si cumpărător, precum si condițiile de acordare a garanției sunt reglementate conform legii 449/2003 cu completarile si modificarile ulterioare.
Răspunderea vânzătorului privind garanţia legală de conformitate nu va putea fi atrasă în cazul în care:
- Cumpărătorul nu prezintă dovada achiziționării produsului de pe Site (factura/bonul fiscal);
- Cumpărătorul nu a respectat condițiile de transport, utilizare și/sau întreținere cu privire la produs;
- produsul prezintă modificări sau intervenții efectuate de alte persoane decât cele autorizate de Vânzător;
- produsul nu mai îndeplinește condițiile de conformitate ca urmare a culpei Cumpărătorului, cum ar fi păstrarea în condiții improprii, expunerea la șocuri mecanice/termice/electrice etc.
Procedura de service
Pentru a constata nefuncționalitatea unui produs este obligatoriu ca, Cumpărătorul să realizeze, acolo unde este cazul, schema de montaj publicată pe pagina produsului, să foloseasca aceleasi piese (placă de dezvoltare, etc) si să ruleze acelasi cod.
Cumpărătorul va trimite apoi documentație detaliată pe email la adresa office@reprapmania.ro (poze, filmulete) în care să se poată observa următoarele:
- conexiunile realizate
- tensiunea de alimentare
- codul rulat
- iesirea codului (ce afișează) sau functionalitatea rezultată a montajului
După ce defecțiunea (non-conformitatea) a fost constatată de către vânzător pe baza documentației trimise de cumpărător, vânzătorul va testa (unde e cazul) produse noi și le va trimite prin curier rapid cumpărătorului, costurile de transport fiind in sarcina vânzătorului. La cererea vânzătorului, cumpărătorul va ambala corespunzător produsele primite și va preda coletul la schimb curierului în momentul primirii coletului ce conține produsele noi.
În cazul in care cumpărătorul nu poate sau nu dorește realizarea montajului de test, constatarea se poate realiza la sediul vânzătorului dar costurile de transport vor cădea in sarcina cumpărătorului.
În cazul în care se constată că produsul trimis la verificare este funcțional, acesta poate fi ridicat de la sediu sau poate fi returnat cumpărătorului prin curier rapid doar în cazul în care plata transportului este achitată in avans de către cumpărător.
Dacă după recepția efectuată la sediul vânzătorului se constată non-conformitatea produselor, vânzătorul va testa (unde e cazul) produse noi și le va trimite prin curier rapid cumpărătorului , costurile de transport fiind in sarcina vânzătorului. De asemenea, vânzătorul va rambursa contravaloarea transportului inițial prin transfer bancar în interval de 10 zile lucrătoare.
În cazul produselor voluminoase (ex: imprimante 3D), cumpărătorul are obligația de a respecta una din următoarele proceduri de service:
SERVICE LOCAL
- Cumpărătorul va prezenta personal produsul în stare asamblată, completă, cu toate consumabilele necesare testării, la centrul de service comunicat de către vânzător. Se va semna un proces verbal de predare-primire.
- VÂNZĂTORUL va inspecta produsul, va diagnostica problemele și il va aduce la stare de conformitate
- în cazul în care se vor constata urme de abuz sau folosire necorespunzătoare a produsului, acest lucru va duce la pierderea garanției, consumatorul fiind informat de acest lucru.
- VÂNZĂTORUL va informa cumpărătorul asupra rezultatului inspecției și stării curente a produsului prin email sau telefonic, folosind datele furnizate de consumator la plasarea comenzii și ii va transmite data de la care produsul va fi disponibil pentru ridicare
- Cumpărătorul va ridica produsul de la centrul de service. Se va semna un proces verbal de predare-primire.
- în cazul în care cumpărătorul nu ridică produsul în termen de 90 zile calendaristice de la data la care acesta a fost disponibil pentru ridicare, produsul se consideră abandonat și se aplică termenii din capitolul "Abandonarea produselor"
SERVICE LA DISTANȚĂ
- Cumpărătorul va furniza toate informațiile necesare pentru a putea diagnostica de la distanță produsul (poze, clipuri care să evidențieze problemele semnalate) prin email la adresa office@reprapmania.ro
- informatiile furnizate trebuie sa fie exacte și nu interpretări personale. Un exemplu de interpretare personala ar fi: 'Eu am folosit produsul in mod corespunzător dar nu funcționează'. Un exemplu corect: 'Am folosit produsul conform pozelor si clipurilor atasate iar problema se poate observa in clipul X incepand de la minutul Y'
- în funcție de rezultatul diagnosticării, poate fi necesară înlocuirea anumitor subansamble. Această operațiune implica dezasamblarea produsului, indepărtarea subansamblelor, ambalarea corespunzătoare a acestora, livrarea lor prin curier rapid la depozitul vânzătorului și operațiunea inversă: recepționarea și montarea subansamblelor primite de la vânzător în locul celor defecte. Costul de transport aferent înlocuirii subansamblelor care au fost diagnosticate ca fiind defecte cade în responsabilitatea vânzătorului.
- VÂNZĂTORUL nu este responsabil de nici o pagubă directă sau indirectă cauzată cumpărătorului sau oricărei alte terțe părți rezultată în urma înlocuirii în mod necorespunzător a subansablelor de către CUMPĂRĂTOR.
- în cazul în care nu se poate diagnostica produsul la distanță, acesta trebuie ambalat corespunzător și livrat în stare completă, împreună cu toate consumabilele necesare testării, prin curier rapid la sediul centrului de service specificat de către vânzător, cu plata transportului la destinatar.
Produsul trebuie să fie ambalat corespunzător, în stare complet asamblată, în alt ambalaj față de cel în care a fost livrat (ținând cont de faptul că în general produsele se livrează în stare semi-asamblată).
Doar unele subansamble pot fi demontate la specificațiile explicite ale vânzătorului pentru a ajuta la ambalarea pentru transport. În caz contrar se va percepe un cost de 400 RON/oră pentru manopera de asamblare si dezasamblare, facturat la nivel de oră.
- în cazul în care se vor constata urme de abuz sau folosire necorespunzătoare a produsului, acest lucru va duce la pierderea garanției, consumatorul fiind informat de acest lucru. Cumpărătorul va fi responsabil de achitarea costurilor de transport dus-întors în avans, după plata acestora VÂNZĂTORUL va livra produsul la adresa consumatorului.
- VÂNZĂTORUL va aduce produsul la starea de conformitate în maxim 10 zile lucrătoare de la recepție. În cazul în care acest lucru este imposibil, cu acordul cumpărătorului, va înlocui produsul cu unul similar și va rambursa diferența (sau clientul va achita diferența dacă este cazul). În cazul în care această opțiune este imposibilă sau refuzată, VÂNZĂTORUL va rambursa integral contravaloarea produsului prin transfer bancar în contul furnizat de cumpărător.
- după aducerea produsului la starea de conformitate, VÂNZĂTORUL va livra produsul prin curier rapid la adresa cumpărătorului suportând costul de transport dar nu și de asigurare a mărfii. În cazul în care cumpărătorul dorește dezasamblarea produsului înainte de livrare, se va percepe același cost de 400 RON/oră pentru manoperă, facturat la nivel de oră.
- VÂNZĂTORUL nu este responsabil de eventualele pagube cauzate produsului în timpul procesului de transport. CUMPĂRĂTORUL este responsabil pentru ambalarea corespunzătoare cât si plata costurilor de asigurare a produsului pe transport atât dus cât și întors, dacă o consideră oportună.
Răspundere
Deoarece marea majoritate a produselor comercializate pe site sunt folosite în educație, cercetare și experimentare, Vânzătorul nu este răspunzător pentru funcționalitatea sau consecințele folosirii oricărui produs sau dispozitiv.
Vânzătorul este responsabil exclusiv pentru produsele comercializate.
Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru nici o problemă, pagubă sau întârziere cauzată direct sau indirect unui client sau a unei terțe părți datorită dar nu limitat la:
- Primirea unor produse non conforme. Acestea vor fi aduse în stare de conformitate conform termenilor de garanție
- Primirea altor produse față de cele comandate. Acestea vor fi înlocuite cât mai repede posibil.
- Incompatibilității între produsele comandate sau între produsele comandate și alte subansamble/dispozitive. Orice compatibilitate este menționată explicit în descrierea produsului, este pur informativă iar clientul este responsabil de alegerea componentelor pentru orice proiect propriu. Aici sunt incluse si variatii ale produselor inerente in procesele de productie sau prelucrare/debitare.
- Întârzieri apărute la procesare sau livrare: deși depunem eforturi mari pentru a livra produsele cât mai repede către clienți, termenele de livrare sunt orientative, nefiind asumate contractual.
Politica de vânzări
Produsele comercializate de ReprapMania sunt destinate exclusiv profesioniștilor, cu excepția cazului în care se specifică altfel. Astfel, produsele destinate consumatorilor sunt marcate în mod distinctiv prin textul „Produs destinat consumatorilor” afișat în mod vizibil pe pagina produsului.
Toate produsele comercializate, dacă nu este menționat explicit altfel, sunt destinate uzului casnic, în condiții normale de folosire (nu non stop, în regim industrial). Mediul de folosire trebuie să fie în interior, uscat, curat (lipsit de praf sau alte obiecte străine) și de interferențe electromagnetice, cu temperaturi între 18-30 °C.
În funcție de produs și de regimul de funcționare, cumpărătorul are obligația de a asigura răcirea corespunzătoare astfel încât temperatura produsului să se mențină în intervalul normal de folosire.
Pentru a putea folosi produsele comercializate de către vânzător este necesar ca cumpărătorul să posede cunoștințele necesare de specialitate (electronică, mecanică, etc)
Utilizatorul are obligația să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile de acces la Contul de pe Site și să nu permită utilizarea Contului de către terțe părți.
Toate comenzile vor fi plasate de catre Utilizatori prin intermediul Site-ului. Nu acceptăm comenzi prin nici un alt mijloc de comunicare.
Cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte și complete atât pentru înregistrarea Contului pe Site, cât și pentru comandarea produselor. De asemenea, cumpărătorul este obligat să actualizeze datele menționate în Cont în cazul în care intervin orice modificări.
Vânzătorul poate anula/refuza o comandă sau o solicitare de comandă, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără a exista obligații între Părți și fără ca o Parte să poată pretinde daune, pentru următoarele situații:
-
Eșuarea / invalidarea tranzacției online;
-
Indisponibilitatea produselor;
-
Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului/a tranzacției;
-
Furnizarea de date incomplete sau incorecte de către Cumpărător;
-
Activitatea Cumpărătorului produce daune Site-ului, Vânzătorului și/sau partenerilor săi;
-
Prețurile afișate pe site sunt derizorii (eronate în mod evident) din cauza unor erori tehnice sau de operare din partea Vânzătorului
-
Livrări consecutiv eșuate din culpa Cumpărătorului;
-
În cazul apariției unor probleme de natură tehnica precum erori de software sau hardware;
-
Cumpărătorul prezintă risc de fraudă sau refuz de plată la primirea coletului;
-
Cumpărătorul a avut o conduită necorespunzătoare în relaționarea cu personalul Vânzătorului personal, telefonic sau prin alt mijloc de comunicare;
-
Cumpărătorul a abuzat de politica de service a Vânzătorului prin trimiterea repetată nejustificată a unui produs în service
-
În orice alte situații când cumpărătorul folosește serviciile oferite de Vânzător într-un mod neconform uzanțelor normale și bunei-credințe sau își exercită drepturile în scopul de a vătăma sau păgubi Vânzătorul ori într-un mod excesiv și nerezonabil, contrar bunei-credințe.
În vederea executării operațiunilor ce țin de onorarea comenzii, Vânzătorul va putea contracta o terță parte, însă va rămâne în continuare responsabil față de cumpărător pentru executarea obligațiilor aferente Contractului.
Politica de livrare si retur
Termenul de livrare pentru produsele aflate în stoc este de 24-48 ore. Comenzile plasate în weekend pot dura 3 (trei) zile lucratoare. Livrarea produselor se va face prin serviciile de curierat . Termenul de livrare pentru produsele care sunt cumpărate la comandă este între 14 zile și 30 de zile. Pentru comenzile făcute la comandă se cere o plată în avans intre 50% pana la 100% pentru a garanta furnizarea produsului.
Produsele comercializate prin intermediul site-ului nostru beneficiază de condiţii de garanţie conform legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor:
-
Produse noi, sigilate din fabrică beneficiază 24 luni garanție.
-
Produse refurbished IT beneficiază de garantie între 24 și 48 de luni.
-
Produse calitate second hand beneficiază de 12 luni garanție.
Se acordă garanţie pentru defecte de material şi defecte din fabricaţie. Mai multe informații despre politica de garanție găsiți în secțiunea “Garanții”.
Produsele se pot returna în 14 zile calendaristice din data primirii coletului fără nici un cost suplimentar. Pentru a beneficia de retur gratuit produsul trebuie sa aibă o defecțiune din fabrică, defecțiune cauzată în timpul livrării, sau să nu fie conform descrierii.
Dacă clientul cumpără să testeze produsul cu intenția de a-l returna în cazul în care nu îi place sau se răzgândește, sau a comandat din greșeală alt produs neverificând descrierea, acceptăm returul doar daca produsul este intact si nevătămat. Ambalajul trebuie să fie intact astfel încât să se poată pune în vânzare. Aceste retururi sunt verificate în depozit înainte de rambursarea banilor. În acest caz costul transportului pentru retur este plătit de client.
Produse excluse, fără drept de returnare
Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate/ cutia nedeschisă/ cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisă:
-
a. Licențe software;
-
b. Consumabile (filament din care s-a consumat o parte, acumulatori, cartușe imprimantă etc);
-
c. Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate
-
d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (produse de îngrijire/ igiena personală, căști);
-
e. Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (obiecte printate 3d, debitate laser sau CNC, gravate, inscripționate, extensii de garantii, etc);
-
f. Servicii (testare, asamblare, montare componente sau orice alt serviciu prestat către consumator);
-
g. Inchirieri sau rezervari utilaje/spatii. Costul poate fi returnat doar in primele 3 ore dupa plasarea comenzii, doar in cazul in care perioada de rezervare/inchiriere nu a inceput deja in acest interval de timp.
-
h. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
-
I.Daca au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat.
-
j.Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a cărei furnizare a fost nevoie de plata în avans;
-
k.Produse care au fost supuse unor prelucrari, de exemplu axe de ghidaj , profile de aluminiu , care au fost debitate la dimensiunile specificate de cumparator
Aceste limitari se aplica conform art. 16 din OUG 34/2014 .
Modalități de plată și livrare:
Plata prin card:
Comenzile plasate în site se pot plăti cu cardul fara nici o taxa adițională.
Factura proformă:
După preluarea comenzii, produsul este ambalat, apoi factura este întocmită și trimisă. Produsul este livrat în momentul achitării prețului final de pe factură. Bunurile sunt expediate din depozitul furnizorului direct.
Plata ulterioară (sau ramburs):
Dacă optați pentru plată la livrare atunci achitați agentului de curier prin ramburs. Valoarea produsului se plătește în numerar curierului + valoarea transportului conform facturii care se găsește în plicul de expediție a coletului principal din comandă, în spatele documentului de transport.
În cazul în care cumpărătorul este absent în ziua livrării, curierul îl va contacta pentru a stabili de comun acord o nouă dată de livrare. Cumpărătorul trebuie să contacteze curierul pentru a intra în posesia produselor în maximum 5 zile după prima prezentare a curierului la adresa de livrare. După expirarea acestui termen de 5 zile, produsele vor fi automat returnate de către curier expeditorului.
În cazul comenzilor refuzate sau returnate, costul expediției va fi facturat în comanda următoare.
Livrare parțială
Exista anumite cazuri excepționale în care anumite produse comandate nu mai exista în stocul furnizorului, iar acest aspect nu poate fi corectat prin actualizarea stocurilor. În aceste situații, fără o notificare prealabilă vom factura doar produsele disponibile pentru a fi expediate cumparatorului. Pentru aceste situații, în momentul în care produsele intră în stoc, cumpărătorul va fi contactat pentru a i se aduce la cunoștință acest aspect în vederea expedierii produselor disponibile.
Atenție!
La primirea coletului verificați starea produsului! Dacă observați deteriorarea acestuia, documentați acest eveniment prin proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat (curierul). Informații suplimentare privitoare la serviciile de curierat găsiți pe pagina web.
Specificațiile produselor
Toate pozele sunt cu titlu informativ, fiind posibil ca produsul real să difere față de cel din poză (însă să aibă aceeași funcționalitate).
Nuanțele de culoare ale produselor diferă în funcție de calibrarea fiecărui dispozitiv pe care acestea sunt vizualizate și pot să difere față culoarea reală a produsului.
În cazul în care culoarea unui produs publicată pe site diferă substanțial față de cea reală, acest lucru ducând la imposibilitatea folosirii produsului în scopul dorit de cumpărător, acesta va fi considerat non-conform și va fi înlocuit conform condițiilor de garantie, respectând aceași procedură și termeni.
Diferență substanțială este considerată o culoare diferită, nu o nuanță a aceleiași culori.
Pot exista anumite diferențe minore între specificațiile publicate pe site și cele reale însă funcționalitatea publicată a produselor rămâne neschimbată.
Exemple de diferențe pot fi, dar nu sunt limitate la: dimensiunile produselor pot fi diferite, conectorii pot fi plasați în pozitii diferite, găurile de prindere pot fi poziționate diferit sau pot lipsi, voltajul de funcționare maxim poate fi mai mare decât cel publicat.
Aceste diferențe pot fi cauzate de măsuratorile imprecise realizate de catre Vânzător sau de înlocuirea produselor cu modele alternative care oferă aceași funcționalitate însă provin de la alt producător.
Vânzătorul nu garantează consistența produselor între comenzi. Produsele dintr-o comandă pot diferi fizic față de cele din comenzile anterioare însa funcționalitatea lor este neschimbată.
Tensiunea de alimentare: termenii ”220V”, ”230V”, ”110V-220V”, ”110V-230V”, ”90V-220V”, ”90V-230V” (sau similar) sunt considerați echivalenți si pot fi folosiți alternativ în materialele publicate pe site ori pe ambalajele produselor.
Toate sursele de alimentare din oferta VÂNZATORULUI funcționează la tensiunea nominală reglementată în România și anume 230V +- 10% dacă nu este menționat explicit altfel.
În cazul surselor de alimentare cu tensiune de intrare reglabilă între 110V și 220V, ele vor fi livrate reglat la 220V. Schimbarea acestei setări de către CUMPĂRĂTOR este considerată manipulare defectuoasă și duce implicit la pierderea garanției.
Diferențele dintre specificațiile publicate pe site si cele reale nu constituie motiv de neconformitate cât timp funcționalitatea produsului este neschimbată și în parametrii publicați pe site.
Termeni generali:
-
Conținutul acestui site este pentru uz informativ și se poate schimba oricând fără notificare prealabilă.
-
Acest site foloseste cookie-uri atat proprii cat si de la terte parti.
-
Nici vânzătorul nici alta terta parte nu garantează acuratețea informațiilor oferite pe acest site. În cazul in care descoperiți inacurateți vă rugăm să ni le comunicați cât mai repede posibil.
-
Folosirea informațiilor de pe acest site se face pe răspunderea clientului, vânzătorul nu oferă nici o garanție din acest punct de vedere.
-
Acest site conține materiale proprietare sau licențiate de către vânzător. Acestea includ dar nu sunt limitate la: design-ul, layout-ul, grafica. Reproducerea acestora este interzisă conform legii.
-
Toate mărcile înregistrate prezentate pe site aparțin proprietarilor de drept.
-
Folosirea neautorizată sau malițioasă a acestui site poate duce la acționarea în judecată conform legii.
-
Folosirea acestui site se face sub incidența legilor din România.
Reduceri pentru comenzile de filamente si rasini din campania CUMPERI MAI MULT,PLATESTI MAI PUTIN
Reduceri din acaeasta campanie sunt graduale si se acorda in functie de cantitatea comandata, dupa cum urmeaza
FILAMENTE cu exceptia brandului 3D KORDO - EVERFIL
2-3 bucati(role)-5% discount
4-9 bucati(role)-10% discount
10-14 bucati(role)-13% discount
15-49 bucati(role)-16% discount
peste 50 de bucati(role)-20% discount
FILAMENTE 3D KORDO - EVERFIL
5-9 bucati(role)-5% discount
10-29 bucati(role)-10% discount
peste 30 de bucati(role)-15% discount
RASINI
2-3 bucati(sticle)-5% discount
4-9 bucati(sticle)-7% discount
peste 10 bucati(sticle)-10% discount
Returnarea produselor aflate in oferte de reducere
Produsele care fac parte dintr-o comanda cu discount Cumperi mai mult, plătești mai puțin, in caz de returnare cumparatorul pierde discountul, astfel ca in momentul returanarii se vireaza in contul bancar contravalorea produsului/produselor din care se scade cota de discount acordata pentru produsele nereturnate.
Programul de Fidelizare a Clienților
Ne dedicăm în totalitate clienților noștri și ne străduim să recompensăm loialitatea lor printr-un program de fidelizare unic și avantajos. Sistemul nostru de recompense se bazează pe valoarea comenzilor plasate în ultimele 12 luni, ceea ce permite clientului să avanseze în nivelurile de fidelitate și să beneficieze de avantaje crescânde.
Niveluri de Fidelitate
- Client Silver: Dacă în ultimele 12 luni ai plasat comenzi cu o valoare totală între 1000 și 1999 lei, devii Client Silver în cadrul programului nostru de fidelizare. Acest statut îți aduce o reducere de 2% la toate comenzile viitoare*, cu excepția produselor din categoriile filamente și rășini.
- Client Gold: În cazul în care valorile comenzilor tale din ultimele 12 luni se încadrează între 2000 și 3499 lei, te vei bucura de statutul de Client Gold. Acest nivel îți oferă o reducere de 3% la toate comenzile viitoare*, cu excepția produselor din categoriile filamente și rășini.
- Client Platinum: Dacă în ultimele 12 luni ai plasat comenzi cu o valoare totală de peste 3500 lei, ești eligibil pentru nivelul de Client Platinum, cel mai înalt nivel de fidelitate. Clientii Platinum beneficiaza de o reducere de 3,5% la toate comenzile viitoare*, cu excepția produselor din categoriile filamente și rășini.
Ne străduim să ne răsplătim clienții în mod just și generos pentru loialitatea lor. Prin programul nostru de fidelizare, fiecare comandă contează și fiecare client este valorizat. Avantajele cresc odată cu angajamentul tău față de noi, făcând din cumpărăturile tale o experiență și mai plăcută.
Notă: *Reducerile se aplică la majoritatea produselor, cu excepția categoriilor de filamente și rășini, unde beneficiezi de discount in functie de cantitate.
TRANSPORT SI RETUR
Reprapmania.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:in Romania
- Fan Courier, Livrare in 1-2 zile, 20,00 RON, (doar pentru localitatile cu centre Fan Courier Express)
- Comenzile platite prin transfer bancar sau Plata online - EuPlatesc.ro beneficiaza de un discount de 5 lei din costul transportului
- Livrare sambata Fan Curier, Livrare in 1-2 zile, 30,00 RON
- Pentru localitatile in care companiile de curierat percep taxe suplimentare pentru kilometri suplimentari, acestia se vor tarifa conform tarifelor companiei de curierat
- In cazul Fan Courier Express tariful pentru 1 km suplimentar este de 0.80 lei + taxa carburant + TVA.
NOTA PENTRU RETUR
Returnarea produselor la solicitarea clientilor si care nu fac obiectul inclocuiri sau schimbarii unui produs defect se fac pe cheltuiala Cumparatorului urmand ca acesta sa comunice catre ReprapMania.ro un cont iban unde se va face viramentul bancar
Returnarea produselor aflate in oferte de reducere
Produsele care fac parte dintr-o comanda cu discount Cumperi mai mult, plătești mai puțin, in caz de returnare cumparatorul pierde discountul, astfel ca in momentul returanarii se vireaza in contul bancar contravalorea produsului/produselor din care se scade cota de discount acordata pentru produsele nereturnate.
Soluționarea litigiilor
Vânzătorul va depune eforturi pentru rezolvarea amiabilă a tuturor problemelor apărute în timpul precum și după efectuarea comenzilor într-un mod echitabil si rezonabil.
În cazul în care este imposibilă găsirea unei soluții amiabile, singura soluție rămâne apelarea la autoritățile competente în domeniu.
ANPC: http://www.anpc.gov.ro/
Telefonul consumatorilor: 0219551